6 Ağustos 2017 Pazar

Bitenler! #4

Merhabalar!
Bugün sizlere bitenler yazısı hazırladım. Uzun zamandır yazmaya vaktim olmamıştı, baya birikti. O zaman hemen ürünleri incelemeye geçelim!

bitenler-4
Bitenler! #4

Bu yazımda kozmetik değilde cilt bakım ürünlerinden bahsetmek istiyorum. Kozmetik bitenleri de ayrı yayınlayacağım. O halde ilk olarak nemlendiricilerle başlayalım;

bitenler-4
Bitenler! #4

Avon Nutra Effects Nemlendirici: Avon'un bu nemlendiricisi olsa da olur olmasa da olur diyebileceğim bir üründü. Nem vermesi yeterli geldi ancak tekrar almayı düşünmüyorum.
Flormar El Kremi: El kremleri olmazsa olmazlarımdan. Kokusu çok güzeldi, severek kullandım.
Kiehl's Avakadolu Göz Kremi: Favori göz çevresi kremim. Şuana kadar kullandıklarım arasında en başarılısı. Çok güzel nem veriyor. Yazısı için tık tık

bitenler-4
Bitenler! #4

Himalaya Herbals Neem Özlü Yüz Temizleme Köpüğü: En sevdiğim temizleme köpüğü. Temizlenme hissini veriyor ve çok germiyordu. Yazısı için tık tık

Diadermine Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici: İndirimlerde alabileceğiniz, uygun fiyatlı bir ürün. Yazısı için tık tık
Nivea BB Clean Temizleme Suyu: Makyajı tamamen temizleyemiyor ancak bu tarz ürünleri makyajın kabasını almak için kullanıyorsanız gayet yeterli. Tekrar aldım bile.

bitenler-4
Bitenler! #4

Batiste Kuru Şampuan:
Kuru şampuan arıyorsanız koşun, gidin, alın. Aşırı memnun kaldım. Bittikçe de almaya devam ederim.

Nivea Deodarant: İndirim zamanında sepete atmıştım, gayet güzel. Favorim oldu diyebilirim.

Rosense Gül Suyu: Tonik olarak gülsuyunu tek geçerim. En sevdiğim marka da Rosense.

bitenler-4
Bitenler! #4

Wien Oje Sil: Seyahatte unutup almıştım. Normal bi asetontu, olmasada olur.
Colgate Diş Macunu: Pek istediğim beyazlığı vermedi. Almayı düşünmüyorum.
Purederm Soyucu Gözenek Temizleyici Ped: Tek kullanımlık bir ped. Makyajımı çıkarmama rağmen üstünden geçmiştim, güzel çıkarttı. 
Sephora Göz Maskesi: Sephora'nın maskelerini başarılı buluyorum. En en sevdiğim de gözaltı maskeleri. Bittikçe almaya devam.

Eveet, benim bitirdiğim ürünler şimdilik bu kadardı. 
Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere, hoşçakalın! :) 

19 yorum:

  1. Çaglacigim etkinligime katildigin için tesekkür ederim canim ben seni heryerden takipteyim sanirim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim davet ettiğin için ablacım, evet takipteyiz :)

      Sil
  2. Ben diadermine den hiç memnun kalmadım

    YanıtlaSil
  3. Göz altı maskelerini ben de denemek istiyorumm :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba canım bende senin takip aldım.Cok keyifli bir yazıydı olmuş

    YanıtlaSil
  5. Kiehlsin göz kremini bende çok merak ediyordum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aradığınız sadece nem ise mutlaka bakın :)

      Sil
  6. Kiehl's Avakadolu Göz Kremini çok merak ediyorum ...

    YanıtlaSil
  7. Rosense gül suyunu merak ettim. İçeriği nasıl :)

    YanıtlaSil
  8. kısa ve öz açıklamalar harika :*

    YanıtlaSil
  9. Fazlaca ürün bitmiş tebrikler :)

    YanıtlaSil
  10. Marka Rosense değil ama tonik olarak ben de gül suyunu severek kullanıyorum..

    YanıtlaSil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top