28 Nisan 2017 Cuma

Nivea Aqua Sensation Canlandırıcı Temizleme Jeli

Merhabalar!
Bugün sizlere Nivea markasının Aqua Sensation Canlandırıcı Temizleme Jelinden bahsetmek istiyorum. Peki yüzümü germiş mi, güzel temizliyor mu? Gelin hep birlikte inceleyelim!

nivea-aqua-sensation-temizleme-jeli
Nivea Aqua Sensation Temizleme Jeli 

200 ml olan bu ürün 12 ay içinde tüketilmesi gerektiği yazıyor. İçeriğine baktığımda ise gözüme direkt paraben çarptı. Aynı zamanda parfümde bulunuyor. Cilt bakım ve kozmetik ürünlerinde dikkat ediyorsanız rahatsız edici bir durum.

Vaatleri;
Hydra IQ ve Salatalık Özü içeren formülü ile en iyi temizleme etkisini sağlar.
- Nazikçe ve tamamen temizler, derinlemesine arındırır, kiri ve makyajı etkili bir şekilde çıkarır, doğal nem dengesini korur, cildi tazeler canlanmış bir görünüm verir.

nivea-aqua-sensation-temizleme-jeli
Nivea Aqua Sensation Temizleme Jeli 

Kapağının bir tarafından bastırılıp açılıyor, bunu oldukça pratik ve hijyenik buldum. Kokusu çok hafif, kesinlikle rahatsız etmiyor. Bendeki normal ve karma ciltler için. Cildimden bahsetmem gerekirse, yanaklarım kuru T bölgem yağlı. Bu tarz jelleri sabahları ve akşam makyajımı sildikten sonra kullanmayı tercih ediyorum. Sabah yüzümdeki fazla yağı tamamen alıyor ve makyaja çok güzel hazırlıyor. Akşamları ise temizleme suyundan sonra kullanıyorum. Bence onuda başarıyla yerine getiriyor. 

nivea-aqua-sensation-temizleme-jeli
Nivea Aqua Sensation Temizleme Jeli 

Jelin içerisinde ufak ufak beyaz tanecikler var. Bunlar peeling gibi değil, cildi yormuyor. Su ile temas edince kayboluyorlar. Çok küçük oldukları için yüzü çizmiyor. Hatta boyun ve dekolte bölgesine de uygulayabilirsiniz. Yukarı hareketlerle masaj yaparak uyguluyorum. Sonrasında ılık su ile duruluyorum. Cildime verdiği canlılığı ve kadifemsi hissi sevdim. Cildimde herhangi bir sivilce, reaksiyon,germe vs yapmadı. Bu yüzden içeriğine takılmayıp kullanmaya devam edeceğim ürünlerden oldu. Migros indiriminde 7-8 gibi bir fiyata almıştım. İndirimlerde kesinlikle kaçırmayın. Uygun fiyatlı temizleme jeli arayan herkese öneriyorum.
Fiyatı:10 TL

Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere, hoşçakalın! :)

28 yorum:

  1. deneyebilirim, benim cilt tipime de uyar sanki . sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Nivea ürünlerini seviyorum bu jelde denemek istediğim ürünler arasında :)

    YanıtlaSil
  3. Çok uygun fiyatı bence herkes almalı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygun fiyatlı ve başarılı olunca tadından geçilmiyor :)

      Sil
  4. Ay hemen alalım. Harika. Ben hep bu tarz ürünler kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar yüz yıkama ürünlerinde bende jel ürünleri tercih ediyorum.iyi günlerde kullan.:)

    YanıtlaSil
  6. Güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  7. Paraben malesef hepsinde var.Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  8. aklımda bulunsun not ettim :) güle güle kullan kuzum

    YanıtlaSil
  9. Köpük temizleyicisini severek kullanmıştım.Bu üründe aklımda olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklımda o da vardı, elim buna gitti nedense :)

      Sil
  10. Migros indirimde çok uygun fiyata görüp almamıştım merak ettiğim bir ürün, indirimde görürsem alırım Nivea markasını çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende Migros indirimde aldım fiyatlar baya düşüyor :)

      Sil
  11. Nivea'nın bir ara ürünlerini çok kullandım ama cildime iyi gelmedi...Memnunsan senin için doğru ürünmüş demek ki :)

    YanıtlaSil
  12. bende seviyorum canım :) takipteyim beklerim:)

    YanıtlaSil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top