11 Eylül 2016 Pazar

Avon Naturals Skin Care | Güllü Su

Merhabalar!
Bugün sizlere Avon markasının Güllü Suyunu anlatmak istiyorum. Evet bu ürün, gül suyu değil. Tam olarak güllü su olarak geçiyor. Peki beğendim mi, sivilce çıkardı mı gelin hep birlikte inceleyelim! 

avon-naturals-skin-care-gullu-su
Avon Naturals Skin Care | Güllü Su

Gül suyuna bayılan biri olarak Avon'un çıkarmış olduğu güllü suyu da denemezsem olmaz diyerek satın aldım. Avon Natural Güllü su, saf gül suyu değil. İçerisinde gül aroması bulunuyor.

avon-naturals-skin-care-gullu-su
Avon Naturals Skin Care | Güllü Su

Arkasında 12 ay da tüketilmesi gerektiği ve ismi yazıyor. Ben Rosense markasının gül suyunu tonik olarak kullanıyorum ve çok memnunum. Ancak bu üründen hiç memnun kalmadım. Peki neden? İçeriğine baktığımızda parfüm ve paraben olduğu yazıyor. Aslında en sevmediğim özelliği de içeriği oldu. Daha sonrasında yüzüme uyguladım. Kokusu oldukça hoş, yoğun değil. Cildimde herhangi bir şekilde sivilce çıkartmadı. Açıkcası; olsa da olur olmasa da olur bir ürün. Doğal gül suyu varken, böyle bir ürün kullanmam. Şimdilik bitirmeye çalışıyorum ve bir daha satın almayı düşünmüyorum. 
Fiyatı:10 TL

Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere, hoşçakalın! :)

38 yorum:

  1. selam canım :) bende bu ürünü kullandım normal standart bir ürün sana katılıyorum olsada olur olmasada olur :)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle haklısın, doğal gül suyu varken neden parfüm ve paraben içeren ürünler kullanalım ki? Üretimi bile mantıksız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitanem bende öyle düşünüyorum :/ Baya gereksiz olmuş, şimdi bitirmek için uğraşıyorum

      Sil
  3. Ben de gül suyu alırsam saf olmasına dikkat ediyorum.Bu üründe baya katkı var sanırım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçerik kısmı yine az tutulmuş ama paraben, parfüm olması almamak için büyük bi sebep :/

      Sil
  4. Avonda bu ürünün birde yağı var. Vücut yagı ıkı sefer kullandıktan sonra vucudumda dehşet kaşınma yaptı. O yuzden gul suyundan da vucut yagında da uzak duruyorum:) bence avon gul suyunu bu işi bilenlere bırakmalı:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha :)) Ya iyiki kullanmamışım cilden cilde değişiklik gösteriyor ama bir başkasında yan etki yapıyorsa bende de oluyor genel olarak. Bence Avon kozmetikte ilerlesin öyle seviyoruz onu :))

      Sil
    2. Ben avonun sadece rimellerdiniz degıl rimel fırçalarını ve vücut spreylerine bayılıyorum o vücut spreylerini sanki içiyorum hele yaz aylarında cok guzel ferahlatıyor tavsıye ederim:)

      Sil
    3. Bende bayılıyorum parfümüm de vücut spreyim de hep Avon :)

      Sil
  5. Nedenini bilmiyorum ama avon ürünlerine hiç ısınmadım :) Banada beklerim

    YanıtlaSil
  6. Kesinlikle katılıyorum canım, gülsuyu varken neden gidip böyle bir ürünü satın alalım ki.. Üreticiler bunu hiç düşünmemişler mi acaba :)

    Paylaşım için teşekkürler balım :* <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kuzum malesef öyle :/ Ben teşekkür ederim güzel yorumun için <3

      Sil
  7. Normal gül suyu cok cok daha iyi kuzumm bunlari hic tercih etme gül suyunaa devammm 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ya :D Gül suyu gibisi yok bunuda öylesine kullanıyorum şimdilik

      Sil
  8. En iyisi gül suyu yine ^^

    YanıtlaSil
  9. yılların avon temsilcisi olarak söyleyebileceğim tek şey yıllar içinde avonun kendini ürün çeşitliliği ve ambalaj tasarımı konusunda çok geliştirdiği ancak içerik olarak bir o kadar yerinde saydığı. bu durumdan ciddi anlamda nefret geldi. hiç bir kozmetik ürününü almıyorum artık. bu ürün ilk çıktığında senin gibi gül suyu sevdiğimden çok merak ettim ama almadım çünkü emindim resmen yine hayal kırıklığı olacağına. iyi ki yazmışsın, güllü su nedir zaten abi?! gül suyu üretiminin dünyada birinci sırada olduğu bu ülkede güllü su nedir?! kaldı ki bu kadar saf doğal güzel üretilebilecek bir şeye paraben koymak hangi kafanın ürünüdür?! ay çok kızdım ben bu avona yine..
    eline sağlık bebeğim, eline sağlık! iyi bayramlar bu arada <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha hay eline sağlık kuzum ya :D Valla senelerdir bende kullanıyorum bazı ürünler cidden başarılı ama bu kadar doğal içerik varken kalkıp bunu almak saçma olur, denemek için almıştım bende ^^ İyi Bayramlar bebişim <3

      Sil
  10. Bence de doğal gül suyu kullanmak daha mantıklı..

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Balım Rosensedan bende çok memnunum ancak avon bu tür ürünlerde vasatın üstüne çıkamıyor malesef :(

    YanıtlaSil
  13. çok güzel bir yazı olmuş:) Sayfanı takipe aldım bende bloğuma beklerim:)

    YanıtlaSil
  14. hep merak etmiştim bende ıyıkı almamışım canım, otacının kini dene birde % 100 olan o çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rosense kullanıyorum bitince hemen alıyım bitanem :)

      Sil
  15. Etkisini sevsende içerik olarak parfüm olduğu zaman sıkıntı :/ Dediğin gibi olsa da olur olmasa da olur bir ürün Çağla

    YanıtlaSil
  16. Gül kokulu ürünleri nedense hiç sevemiyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tercih meselesi tabi :) Ama Gül suyunun faydalarını bilmediğim için kullanıyorum tonik niyetine gayet güzel :)

      Sil
  17. Denemekte fayda var bilgi için teşekkürler tatlımmm :)

    YanıtlaSil
  18. Bence de dogal gülsuyu en iyisi.

    YanıtlaSil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top