25 Mayıs 2016 Çarşamba

Note Mineral Concealer

Merhabalar,
Bugün sizlere Note markasının Mineral serisinden olan concealerını anlatmak istiyorum. Note sevdiğim bir marka olmakla beraber, uygun fiyatlı da. 

Note-mineral-concealer
Note Mineral Concealer 

Ambalajı BB serisiyle aynı tasarlanmış. Açıkcası daha farklı olabilirdi diye düşündüm.  
SPF 15 içeriyor, yaz ayında rahatlıkla kullanabilirim diye şans vermek istedim. 
Peki beğendin mi? Kapatıcılığı az mı? Gelin birlikte inceleyelim!

Note-mineral-concealer
Note Mineral Concealer 

Ambalajını her ne kadar başarılı bulmasam da aplikatörünü çok sevdim. Göz altımlarıma koyduğumda buz gibi etkisiyle ferahlatıyor. Şişliklere ve morluklara iyi gelebilir diye düşünüyorum.

Vaatleri;
İçeriğinde bulunan doğal mineraller ile hassas göz çevresini nemlendirmeye ve beslemeye yardımcı olur. Yüksek kapatıcı özelliği ile göz çevresini aydınlatarak doğal bir görünüm sağlamaya yardımcı olur.

Note-mineral-concealer
Note Mineral Concealer 

Bileğimin en damarlı olan yerine concealerı uyguladım. Ne kadar yoğun olduğunu aslında görebilirsiniz. Biraz true matche benzetsemde onun kadar kurutmuyor ve pudralı değil.

Note-mineral-concealer
Note Mineral Concealer 

Resimde gördüğünüz gibi bütün damarlarımın rengini kapattı. 
Pembe alt tonlu bir ürün ve morlukları çok iyi kapatıyor. Bendeki 202 numarası.
Ben bu kapatıcıya tek kelimeyle bayıldım! İyi kapatıyor ama bir o kadar da aydınlatıyor yani iki işlemi bir arada yapıyor. Benim kuru göz çevremi hiç kurutmadı. Çizgilere dolma da yapmadı. Paraben içermiyor ve dermatolojik test edilmiş.
Tek kötü yanı sıktığınız zaman biraz fazla ürün geliyor olması. Sıkarken dikkat etmekte fayda var.
Onun dışında çok sevdiğim, bittikçe alıcağım bir ürün oldu.
Fiyatı:34,90 TL

Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere, hoşçakalın :)

52 yorum:

  1. Ben daha hafif bir şeyler, sadece aydınlık görünüm versin tadında bişi bakıyodum ama bu da hiç fena degil gibi💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ozama Rimmel London match perfection concealara bakmanı öneririm kuzum 💕

      Sil
  2. note un normal likit kapatıcısı son zamanlarda biraz kurutmaya başladı göz altlarımı, ilk başta çok sevmiştim sanırım kıvamı yoğunlaştı. bu ürünü de çok çok merak ediyorum canım iyi ki yazdın, mutlaka bakacağım, sevgiler <3

    YanıtlaSil
  3. pek kurutmaması, kapatıcılığı, fiyatı gayet iyi.bu renk pek olmaz bana ama bakacağım, wishlist'ime ekledim.

    YanıtlaSil
  4. Sanki kadife gibi bir yapısı varmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kremsi değil ama kurutmuyor da ben baya sevdim :)

      Sil
  5. Sıkınca fazla ürün gelme sorunun, bb olanında da var. Spf 15 yaz için harika bir tercih yapar bunu bence, belki süngerle yapısı da inceltilip kullanılabilir, hafif görüntü istenirse, gerçekten kapatıcılığı güzelmiş. Mutlulukla kullan Çağla'cım❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kuzum BB olanı da aynı malesef. Bende süngerle kullanıyorum baya inceltiyor daha iyi sonuc verdi. Teşekkür ederim ❤️

      Sil
  6. Öncelikle bu kadar ayrıntılı ve net fotoğrafladığın için çok teşekkürler. Benim için gerçekçi bir deneyim oldu :) Çünkü bu ürünün sürümünü merak etmiştim daha önce.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldumm ozamann ^^ Teşekkürler güzel yorumunuz için :)

      Sil
  7. Note markasının mineral ürünlerini deneyemedim henüz.Bunun başlığı çok ilgimi çekti.Sıraya alıyorum o halde ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlığı gerçekten çok çok güzel. Göz altlarıma deydirdim an şok etkisi yapıyor ❤️

      Sil
  8. Sorunlu göz altlarım için bana iyi geleceğini düşündüm yazıyı okurken. Şu an benzer iki farklı ürünü dönüşümlü veya birlikte kullanarak deneyimliyorum. Sonrasında buna bakayım ben.
    Paylaşım için çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsallah beğenirsiniz ben baya memnun kaldım :)

      Sil
  9. Ya bazı bloglarda da kuruttuğunu okudum bu mineral olanın... deneme imkanı bulursam bakacağım, çünkü rengi ve kapatıcılığı cidden iyi duruyor. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BB conceaları ciddi anlamda kurutuyordu benim göz altlarım aşırı kuru olmasına rağmen kurutmadıysa kimsede kurutmaz diye düşünüyorum tabi herkesin cildi farklı ^^ Sevgiler!

      Sil
  10. Morluklari kapatiyor olmasi sahane! Ben de cok okudum bu kapaticiyi artik deneme zamani, elimdeki kapaticilar hic azalmasa da yenilere her zaman yer var ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablamm, bende senin yazdığın nyxin kapatıcısına takmış durumdayım. Dediğin gibi kapatıcılarda azalmasa da yenisi alınıyorr :)

      Sil
  11. Ausemm, canım arkadaşımm sürerken buz etkisi seviyorum ama fazla ürün gelmese şahane olurmuş. Teşekkür ederim <3

    YanıtlaSil
  12. Kapatıcıyı bende kullanıyorum çok memnun kaldım güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  13. kapatıcılığı gerçekten çok güzelmiş. elimdekiler bitmeden alma isteği uyandırdı. teşekkürler bilgi için
    sevgiler

    YanıtlaSil
  14. İlk fırsatta denemek istiyorum... Sayende heveslendim çağla'cım... Sevgiyle öpüyorum seni... <3

    YanıtlaSil
  15. kapatıcılığı gerçekten iyiymiş, denemekten zarar gelmez teşekkürler yazın için!:)
    blog keşif etkinliğinden geliyorum blogunuzu takibe aldım bende beklerim:') http://meleksalman.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  16. Güzel Paylaşımlar için teşekkürler

    YanıtlaSil
  17. bu aralar cok agir olmayan bir kapatici arayisindayim cok iyi bir zamanda yazmışsın eline saglik;)

    YanıtlaSil
  18. Fiyat ve özellikleri güzel bir ürüne benziyor.Bilgilendirme için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  19. Fırçalı aplikatörünün olmasını tercih ederdim ama yoğun kapatıcılığının yanında nemli bitişinin olmasını sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence fırçadan ziyade bu çok daha güzel düşünülmüş gözaltıma deydirdiğim an buz gibi etki veriyor benim hosuma gidiyor ^^

      Sil
  20. Bana göre rengi açik kalir sanki. Sanirim sen beyaz tenlisin.

    YanıtlaSil
  21. Ben likit olanını kullanıyorum ama bunu da baya merak ettim :)

    YanıtlaSil
  22. Ürünü bende aldım ama sanırım çok fazla sürdüm.. Gün içerisinde olamayan kırışıklarımı belirginleştirdi :D gibi geldi.. Daha az sürerek bir daha deneyeceğim :) Değidin gibi daha dokunduğun anda fazlası ile akıyor eline, çok akışkan dikkat etmek lazım ;) Note BB kremler kapatıcılıkta ayrıca çok başarılı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya çok akışkan ben ilk kullandıgımda o kadar aktı ki ayarlayabilmek lazım :)

      Sil
  23. senin kapatcak neyin var beeeeee :))))

    YanıtlaSil
  24. Makyaj yapmıyorum ama arkadaki kalp şeklindeki kabuğu sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz diyince farkettim kalp seklinde olduğunu:))

      Sil
  25. Morlukları kapatıyorsa, alayım kesinlikle. Hazır Gratis indirimi de varken :)

    YanıtlaSil
  26. bende çok seviyorumm ya çok güzel yorumlaşmışsın:)

    YanıtlaSil
  27. Çok beğenilen bir kapatıcı bu denemek istiyorum ben de :)

    YanıtlaSil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top