6 Mart 2016 Pazar

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Herkese merhabaa!
Şişirilen bir ürün olduğunu düşünüp, bir türlü almadığım ve en sonunda dayanamayıp benimde kullandığım makyaj temizleme suyundan bahsetmek istiyorum.

Garnier-kusursuz-makyaj-temizleme-suyu
Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu 

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu, hem uygun fiyatlı hem de performansı çok güzel bir ürün. Pamuğa döktüğünüzde su gibi dursa da cilde uygulandığında tüm makyajı çıkartıyor.
En büyük vaati de makyajı temizlemek ve ciltteki kalıntılara mıknatıs gibi yapışmak olduğu yazıyor.

Garnier-kusursuz-makyaj-temizleme-suyu
Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu 

Yaklaşık 1 aydır düzenli makyajımı bu ürünle temizliyorum, yüz makyajı için yeterli gelse de göz makyajında biraz yetersiz. Maskarayı tam olarak çıkartamıyor. Bununla eyelinerımı, farımı çıkarttıktan sonra L'oreal Paris Göz Makyaj Temizleyicisini (çift fazlı) kullanıyorum.
Kızarıklık, sivilce gibi herhangi bir olumsuz reaksiyonla karşılaşmadım.
Pembe kapaklı, silindir olan Garnier'ın makyaj temizleme suyunu Bioderma Sensibio H20 Makyaj Temizleme Suyu'na çok benzetiyorlar. Fiyat bakımından Garnier çok daha uygun tabi. 
Ayrıca makyajı çıkarttıktan sonra yağlı bir his bırakmıyor ve durulamaya gerek kalmıyor.
Ben yine de cildimi bir temizleme jeliyle tekrar yıkıyorum. 
Ambalajında 400 ml olduğu ve 200 kez kullanabilceğinizi yazıyor. Baya uzun süre idare ediyor.
İçerisinde alkol ve paraben bulunmuyor.
Fiyatı indirimli 12 TL. Hazır Kadınlar Günü indirimi varken bakmanızı öneririm.

Siz bu ürünü kullanıyor musunuz? Yorumlarınızı bekliyorum! :)


37 yorum:

  1. Garnier ürünleri cildimde genelde alerji yapıyor bu ürün çok beğenilen bir ürün olmasına rağmen kullanmaya çekiniyorum açıkçası teşekkürler paylaşımın için ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek tercih etmiyorum aslında, şişirilen bir ürün zannediyordum. Bendeki hassas ciltler için, herhangi bir reaksiyon yapmadı. Ben teşekkür ederim :)

      Sil
  2. En sevdiklerimden,hem çok güzel çıkarıyor makyajı hem cildi yormuyor hem uzun süre gidiyor olmazsa olmaz benim için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu kadar seveceğimi düşünmüyordum :)

      Sil
  3. Muadillerine göre performansını ben biraz düşük buluyorum ama yine de uygun fiyatı ile insanı cezbediyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğerini kullanmadım ama benim için yeterli bir ürün :)

      Sil
  4. Ben de bu ürünü kullandım, bu misel sular benim için ön temkzleyici... Ben de senin gibi mutlaka bir temizleme jeli ile yüzümü yıkıyorum. Su olmazsa temizlendiğimi hissetmiyorum ben. Garnier makyajı önden çıkartmada bence de iyi... Bioderma'dan en büyük farkı gliserin içermesi... Ben memnun kaldım, Bioderma ile dönüşümlü kullanacağım. Neutrogena da makyaj temizleme suyu çıkarmış, onu da denemeyi düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denerseniz mutlaka okumak isterim. Şuanlık bitene kadar bunu kullanıcam. Daha sonra başka markaları da denemek istiyorum :)

      Sil
  5. Çok severek kullandığım bi ürün:) fakat daha temiz içerikli olsa tadından yenmeyecek!
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Bende Bioderma'nın fiyatı yüzünden alternatiflerine bakıyordum uzun bir zamandır ve bugün migrostan indirimli bi şekilde 3,4 tl'ye minik boyunu aldım. deneyeceğim ve beğenirsem bu ürüne dönmeyi düşünüyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sizde beğenirsiniz güzel bir temizleyici :)

      Sil
  7. Bende Bioderma'nın fiyatı yüzünden alternatiflerine bakıyordum uzun bir zamandır ve bugün migrostan indirimli bi şekilde 3,4 tl'ye minik boyunu aldım. deneyeceğim ve beğenirsem bu ürüne dönmeyi düşünüyorum.:)

    YanıtlaSil
  8. Benimde severek kullandığım bir ürün :)

    YanıtlaSil
  9. Bioderma markasını kullanıyorum bi ara bioderma solüsyonum bittiğinde almıştım ve gözlerimde kaşıntı yaptı:(
    Çok hassas bir cildim var ve biliyorsunuz ki göz çevresi daha hassas ve en çabuk yıpranan bölge, o nedenle bu ürünü kullanmadım bir daha...biodermama kavustum zaten tekrar:) işte söz konusu markayla maalesef ki anlaşamadık...
    Sevgiler cnm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hic bir olumsuz reaksiyon yapmadı. Kişiden kişiye değişiyor demek ki :/ Sevgiler!

      Sil
  10. Garnierin bütün ürünlerini severek kullanıyorum :) Çok güzel bir yazı olmuş eline sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  11. Bende severek kullaniyorum uygun fiyatli basarili bir urun ama gözde yeterince etkili degil malesef.bide kurutuyo biraz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, belirttiğim gibi çift fazlı bir ürün uyguluyorum üstünden. Daha sonra hemen nemlendirici. Çok kurutuyor..

      Sil
  12. Genelde çok makyaj yapan ve makyajla arası iyi olan biri değilim Ama zaman zaman yaptığım makyajlarda temizleme sorunu yaşıyorum.Bunu denemekte fayda var.Güzel bir yazı olmuş kalemine sağlık.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım yardımcı olabilmişimdir, teşekkür ederim :)

      Sil
  13. Her seferinde garnierden çok memnunum yazmak istemiyorum ama simdiye kadar tersini yasamadim.

    YanıtlaSil
  14. Severek kullandığım bir ürün. Göz makyajını temizlemede aynı markanın çift fazlı temizleyicisini daha başarılı buluyorum.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. L'oreal bittikten sonra onu denerim ozaman. Teşekkürler :)

      Sil
  15. bi çok kişide gördüm bu ürünü ama hiç kullanmadım :)

    YanıtlaSil
  16. Goz makyajinda bende yetersiz bulmuştum birde hafif kızarıklık yaptı bu ürün benim cildimde o yüzden kullanmayı bıraktım bioderma ya gectim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötü olmuş kızarıklık yapması. İçerik olarak Bioderma çok daha iyi :/

      Sil
  17. Daha önce hiç kullanmadım ama fitatı uygun. İçinde alkol ve paraben bulunmaması da çok iyi. Denemeye değer diye düşünüyorum.

    kurabiyecimiss.blogspot.com

    YanıtlaSil
  18. Daha önce hiç kullanmadım ama fitatı uygun. İçinde alkol ve paraben bulunmaması da çok iyi. Denemeye değer diye düşünüyorum.

    kurabiyecimiss.blogspot.com

    YanıtlaSil
  19. Ben de uzun zamandır kullanıyorum hala bitirmek nasip olmadı. Hassas ve karma bir cilde sahibim, açıkcası performansını begendim. Ama sizin beğenmemenize üzüldüm :/

    YanıtlaSil
  20. merhabalar,bu üründen ben de çok memmun kaldım.güzel bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top