23 Ocak 2016 Cumartesi

Neutrogena-Visibly Clear(Pink Grapefruit)

Herkese yeniden merhaba! 
Bugün uzun zamandır kullandığım peeling jelimi inceleyelim.


Neutrogena-Visibly-Clear-Pink-Grapefruit
Neutrogena-Visibly Clear(Pink Grapefruit)

Neutrogena'dan ilk göz ağrım olan bu jelin kokusu muhteşem. Adı Pembe Greyfurt Günlük Peeling Jel diye geçiyor. Yüzünüze sürdüğünüz zaman kokusunu direkt alabiliyorsunuz. Benim ki bitmek üzere.


Vaadleri; 
Her gün temiz, ferah ve sağlıklı bir cilt için Neutrogena'dan duyularınızı harekete geçiren yeni Pembe Günlük Peeling Jel: 
-Patentli MicroClear teknojosiyle üretilmiştir. Sivilceye neden olan fazla sebumun çözülmesine ve böylece sivilce oluşumunun hızlıca azalmasına yardımcı olur. 
-İçeriğindeki ferahlatıcı mikro tanecikler ölü hücrelerin ciltten atılmasına ve gözeneklerin derinlemesine temizlenmesine yardımcı olur. 
-Canlandırıcı formulü cildi kurutmadan temizlerken pembe greyfurt aroması duyularınızı harekete geçirerek cildinize ferah bir his kazandırır. 

Neutrogena-Visibly-Clear-Pink-Grapefruit
Neutrogena Visibly Clear(Pink Grapefruit)

Bence vaadlerinin hepsini gerçekleştiren bir ürün. Çok severek kullanıyorum. Makyajımı çıkardıktan sonra yüz temizliğimde bu ürünü kullanıyorum. Oluşmamış sivilceleri yok ediyor. Sabah akşam kullanılabilir ama sabahları erken çıktığım için pek kullanamasam da etkisini gördüm. Yüzüme uyguladığım an bir ferahlık sağlıyor. 150 ml olması da baya süre idare ediyor sizi. Oluşmuş sivilceleriniz varsa kesinlikle kullanmayın. Peeling etkisi olduğu için sivilceleri tam tersine çoğaltır. 
Fiyatı 14 TL civarıydı.
Sizin de kullandığınız Neutrogena ürünleriniz var mı? 
Varsa benimle paylaşabilirsiniz.
Hoşçakalın! :) 

Bana Ulaşın: Twitter/Snapchat/Instagram: caglagormenoglu

16 yorum:

  1. Bende bu serinin yagsiz nemlendiricisini kullanıyorum kokusunu bende cok begeniyorum ferah ferah kokuo resmen:)

    YanıtlaSil
  2. bende bu serinin temizleme jelini kullandım baya da beğenmiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temizleme jelim bittikten sonra ona da bakarım canım :)

      Sil
  3. Deneyeceğim xx Kokusunu merak ettim :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba bende bu urunu kullaniyorum uzun suredir ve gercektende olumlu etkilerini gordum kokusuda harika tavsiye ederim herkese..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! Öncelikle bloguma hoşgeldiniz :) Evet, bende severek kullanıyorum.

      Sil
  5. kokusunu merak ettim. peeling ler benim cildimi kızartıyor. Sende ilk deneyince bu üründe aynı problemi yaşadın mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır, hic bir sorun yaşamadım. Nivea Peeling etkili yüz temizleme jelini de severek kullanıyorum canım ona da bakabilirsin :)

      Sil
  6. Bu ürün gerçekten muhteşem. Ben de kullanıyorum. İçindeki minik minik pütürcükler harika peeling sağlıyor. Süper bir şey herkese tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim şuan bitti, en kısa zamanda elimdekinler bitince alıcam :)

      Sil
  7. Kokusu cidden çok güzel ama ben bir turlu sevemedim

    YanıtlaSil
  8. Kokusu cidden çok güzel ama ben bir turlu sevemedim

    YanıtlaSil
  9. Cit tipine göre değişen çooook ürün var. Bende kullandım bu ürünü fakat denediğim ürünlerden hiçbirisi cildim için yararlı olmuyor. İnşallah hepımızı bir gün istediğimiz kremleri elde edicez :)

    YanıtlaSil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top