13 Ocak 2016 Çarşamba

Günlük Makyajım♥

Merhabalaaar

Öncelikle şunu belirtmek istiyorum bazı insanlara şahit olduğum için. Blog benim için kopyala yapıştır değildir. Böyle yapan insanları emek hırsızı olarak görüyorum. Ben burda bu kadar sınava, yorgunluğa rağmen yazıyorsam bir emek veriyorsam böyle karşılık almamalıyım. Bu sadece benim için değil, bir kaç blogla karşılaştım ve dikkatimi çekti. 

Yazı yazmayı sevmiyorsanız yapmayın. Ben ne kadar yeni de olsam, bu işi sevdiğim için burdayım. Ben bir şeyleri anlatırken zevk alıyorum. Paylaşmak bence en güzel şey. 

İçimi baya döktüğüme göree konumuza gelebiliriz :)) 

Bugün sizlere günlük okula veya dışarı çıkarken yaptığım makyajdan bahsedicem. Fakat fotoğraftaki ürünleri sürekli kullanmıyorum. Ürünler değişse de rutinim bu şekilde. 
Günlük Makyajım
Günlük Makyajım

Öncelikle yüzüme nemlendirici uyguluyorum. 5-10 dk geçtikten sonra fondöteni. 
Fondöten markam: Avon-Calming Effects
Concealer: Rimmel London- Wake Me Up 
Pudra: Avon- Color Trend(translucent)
Göz kalemi: Flormar- Smoky Eyes
Ruj: Avon- Smoochable 

Makyaj ürünlerim bu şekilde. Oldukça uygun fiyatlı olduğunu düşünüyorum.
Merak ettiklerinizi sorabilirsiniz. 
Görüşmek üzere :)

Bana ulaşın: Twitter/Snapchat/Instagram: caglagormenoglu

29 yorum:

  1. iade-i ziyarete geldim canım :) makyajında günlük olarak gayet uygun :)

    YanıtlaSil
  2. Hemen geldim :) yüzün o kdar güzelki makyaja gerek bile yok bence ;)

    YanıtlaSil
  3. Bende ziyarete geldim. Bence de makyajin yaşına göre çok doğal duruyor.Fazlasına gerek yok.Doğal ol hep böyle. Bloğunu takibe aldım.

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle yazdıklarına katılıyorum emek hırsızlarına sonuna kadar karşıyımm!!! Onlar zaten google tarafından da farkedilerek gerekli cezaları alacaklardır. Bizler gibi gerçekten emek verenler ise her zaman iyileri yaşar, hep birlikte nice başarılara ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desteğin için teşekkürler canım benim katılıyorum sana

      Sil
  5. Blogunu cok sevdim tatlim:) bloguna uye oldum herkesi beklerim:)
    Nurluguzellik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  6. merabaaaaa hımmm napıyosaaan demek ki güzel yapıyooon seeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah , teşekkür ederim sade ve basit makyajlardan yanayım sonuç da böyle oluyor işte :)

      Sil
  7. blogumu ziyaretin için teşekkür ederim:)
    hoş güzel bir makyaj, zaten yüzün de çok güzel makyaja gerek bile yok:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) hoşgeldiniiz sizde benim bloğuma! :)

      Sil
  8. pek alakam yok ama güzel görünüyor

    YanıtlaSil
  9. Günlük makyajınız tam da olması gerektiği gibi abartısız ve sade. Özellikle genç bayanların aşırı makyaj yaparak ciltlerinin duru güzelliğini bozmamaları gerektiğini düşünüyorum. Sizin gibi yaptığı işi seven ve emek veren genç arkadaşları aramızda görmek çok güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni çok mutlu ettiniz. Çok teşekkür ederim. :)

      Sil
  10. 65. takipçin oldum sayfan çok güzel canım:))

    YanıtlaSil
  11. blogunuz hayırlı olsun, iade-i ziyarete geldim ben de :) güzel yüz, sade makyaj, fazlasına ihtiyacınız yok...

    YanıtlaSil
  12. Blogunu çok beğendimm hemen takibe alıyorum! Ben de yeni açtım, geri dönersen çok sevinirim ^^
    tekboynuzlupanda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. Çok sade ve hoş bir makyaj olmuş :)

    YanıtlaSil
  14. Yaa çok teşekkür ederim, bitanesinn! :)

    YanıtlaSil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top