10 Ocak 2016 Pazar

AVON Rujlarım

Herkese yeniden merhaba!
Bugün Avon rujlarımı bitmeden anlatmak istedim. Sanırım en çok tükettiğim makyaj malzemem rujlar. 
Hemen başlayalım isterseniz. 

AVON Rujlarım
AVON Rujlarım

Gördüğünüz gibi ortadakini bitirmek üzereyim. Çok severek kullanıyorum.



Adorable: 

Color Trend'in bu rujlarını çok beğendim. Bende 2 tane rengi var. Kenarlarında kalpler olan, doğal bitişli bir ruj. İçinde hafif ışıltılar var.

Smoochable: 

Bu ruj benim günlük makyajımda favorim. Dışarı çıkarken kolaylıkla sürülen, hoş kokusu olan bir ürün. Dudaklarımı yumuşacık yaptı!

Pretty in Pink: 

                                                

Bu ruju gördüğünüz gibi hiç kullanmadım. Açıkcası bana fazla pembe geldi. Kendime bu rengi yakıştıramadığım için kenarda bekliyor.. 

Red Velvet: 

Kırmızının en güzel tonu! Parlak bitişli, ne kadar yoğun uygularsanız o kadar koyulaşan bir ruj. Kesinlikle mat değil. Dokusu nedeniyle bu da çok kolay sürülüyor. 

Soft Coral: 


Şeftali severlerin(benim gibi) rahatlıkla kullanabilceği, her cilt tipine uygun olduğunu düşündüğüm bir ruj. Bence rengi inanılmaz tatlı. Çantamdan ayırmadığım başka bir ruj bu oldu. 
Umarım hoşunuza gitmiştir. 
Bir başka yazıda görüşmek üzere,

Hoşçakalın! :)


Bana ulaşın: Twitter/Snapchat/Instagram: caglagormenoglu

16 yorum:

  1. Renklere bayıldım süperler.Bloguna üye oldum bende beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Renklere bayıldım süperler.Bloguna üye oldum bende beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Aramıza hoşgeldin, takipteyim. Yeni yayın ve yorumlarda görüşmek dileğiyle:)

    YanıtlaSil
  4. Renkleri çok hoş canım:) Güle güle kullan:) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Renkler süper ama bana yakışmıyor :( ben daha çok bordo ve kızrmızı kullanıyorum

    YanıtlaSil
  6. renkler çok güzel sende benim gibi avon koleksiyonu yapmışsın, 12-13 tane var artık almaman lazım ama elde değil ;) izleyicinim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yarısı diyebilirim fazla olmasın diye çekmedim, diğerlerini bitirdiğim için :)

      Sil
    2. oooo ben daha hiç bitiremedim, sen tasarruflusun :)

      Sil
  7. soft pembe rengine bayıldım harika gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende o tonlara bayılıyorum şeftali tonları benim renklerim:)

      Sil
  8. Renkler tam benlik :) yağlı dokulu rujlar her zaman favorim olmuştur...
    Bende takibe alıp bloguma katildim cnm

    YanıtlaSil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top